fredag 7 augusti 2009

Några ord om mannens penis

juli 29th, 2009 by annette

Vad vet en svensk barnkirurg om mannens penis? Doktor Götberg i Göteborg tycker inte om omskärelse. Men alla människor vet, trodde jag, att det är hygieniskt.
Vad ska förhuden vara bra för? Den avlägsnas för att undvika infektioner Så har det varit ett par tusen år.
Men endast Sverige svenska nötter ha. Såsom barnkirurger. Det är bara att ta bort förhuden. Hör ni vad jag säger?
Nej. men ni kanske an läsa på litet grann. Om hur det går till i den stora världen.
Ingen enda kvinna har kommenterat saken ur synpunkten NJUTNING.
Det måste dock finnas någon mer än jag som mött en man som är omskuren. Jag vill gärna påpeka att det inte bara är storleken som har betydelse.
Ifall en man är omskuren blir man lycklig. Så enkelt kan det vara.
HUR har de svenska barnkirurgerna det med sitt sexliv? Om det är lite trist så finns det en lösning. Nära till hands - så att säga. Det är aldrig för sent att låta omskära sig. En farbror doktor kan alltid be en kompis, en annan farbror doktor om hjälp.
Det är första gången jag kommer med ett tips om bättre sex i sängen. Eller var ni håller till.
Jabba upp edert sexliv, herrar barnkirurger! Ni kommer att lyckas. Ifall ni samtidigt spolar den där attityden - vi vet bäst för vi är svenska barnkirurger vi.
Blunda och tänk på globaliseringen så går det lättare!


Inga kommentarer: